U kunt uw klacht indienen bij de afdeling Klantenservice, telefoonnummer 0900 3310550.

Dit is een verantwoordelijkheid van de Provincie Limburg.
Het is collectief vervoer. Dat betekent dat uw rit met ritten van andere reizigers wordt gecombineerd. Hierdoor zijn omrijtijden onvermijdelijk. Onze ambitie is om de omrijtijden voor klanten zo beperkt mogelijk te houden. U heeft altijd maximaal 30 minuten omrijtijd.
Omnibuzz beantwoordt alle klachten tijdig en schriftelijk. Mocht een klant het niet eens zijn met de reactie op de klacht, kan deze altijd gebruik maken van een onafhankelijke klachtenadviescommissie die zich over uw klacht zal buigen en advies uitbrengt.
Op dit moment maken ongeveer 44.000 klanten gebruik van Omnibuzz.
In 2017 hebben 1,3 miljoen ritten plaatsgevonden.
Ja. Er zijn kwaliteitseisen opgesteld voor de chauffeurs zoals klantvriendelijkheid, bejegening en deskundigheid.
Ja, dat kan.
U kunt SOHO-, ADL-, signaal- en blindengeleidehonden meenemen. Zorgt u ervoor dat uw begeleidingshond is geregistreerd bij Omnibuzz door een kopie van het certificaat aan ons op te sturen.
U kunt een defecte vervoerspas terugsturen naar Omnibuzz. Zodra wij de defecte pas ontvangen, sturen wij kosteloos een nieuwe vervoerspas aan u op. Als u in de tussentijd moet reizen met Omnibuzz dan kan dat. Het noteren van het telefoonnummer van de afdeling ritreservering en het pasnummer op een briefje is voldoende. Vergeet niet aan de chauffeur te melden dat de pas ter vervanging aan Omnibuzz is aangeboden.
Als u onze klantenservice belt, betaalt u geen informatietarief. Als klantenservice verstrekken wij informatie en hiervoor mogen wij, zo is wettelijk vastgesteld, geen extra kosten in rekening brengen. De telefoonboodschap die u hoort: “Voor dit informatienummer betaalt u uw gebruikelijke belkosten”.
Als u naar ritreservering belt, betaalt u 6 ct. per minuut. Dit heeft ermee te maken dat wij een dienst verlenen aan de klant en hiervoor mogen wij kosten in rekening brengen. Ook dit is wettelijk zo geregeld. Als u ons belt, hoort u: “Voor dit informatienummer betaalt u 6 ct. per minuut plus uw gebruikelijke belkosten”.
Als u van Argonaut een nieuwe begeleiderskaart heeft ontvangen, heeft Omnibuzz opnieuw een kopie nodig zodat u gratis begeleiding kunt meenemen tijdens uw ritten. U krijgt altijd een schriftelijke bevestiging dat Omnibuzz de kopie heeft ontvangen.
De gemeenten.
Uw klachten kunt u indienen bij de Klantenservice van Omnibuzz, te bereiken via 0900-331 0550. Ook kunt u hier terecht met al uw vragen met betrekking tot uw vervoer. U kunt uw klacht ook indienen via het formulier op onze website.
Voor het reserveren van uw ritten kunt u bellen met de afdeling Ritreservering, telefoonnummer 0900-0699.
U kunt uw rit ook reserveren via het formulier op onze website.
Alle voertuigen voldoen aan de basiseisen zoals genoemd in de code Veilig Vervoer Rolstoelinzittenden.