Vul het klantnummer van uw Omnibuzz vervoerspas in
Vul uw voor- en achternaam in
Vul uw telefoonnummer in
Vul het e-mailadres in waarop u een bevestiging van de klacht wilt ontvangen (bijvoorbeeld: info@omnibuzz.nl)
De datum van vertrek dient ingevuld te worden in de volgorde dag, maand, jaar (dd-mm-jjjj)
Geef het tijdstip van vertrek (uu:mm) van de rit
Vul hier zoveel mogelijk adresgegevens van het instapadres in (bijvoorbeeld de straatnaam en huisnummers, postcode, omschrijving)
Vul hier zoveel mogelijk adresgegevens van het uitstapadres in (bijvoorbeeld de straatnaam en huisnummers, postcode, omschrijving)
Geef een omschrijving van uw klacht. De omschrijving mag alleen bestaan uit letters, cijfers, komma's, punten, vraagtekens, uitroeptekens en het '@'-teken.
Dag van uw ritMaand van uw ritJaartal van uw rit
Terug naar boven