Klacht indienen over Omnibuzz

Klacht indienen over Omnibuzz
Het formulier bevat velden die verplicht ingevuld dienen te worden om het formulier te kunnen verzenden. Deze velden zijn aangemerkt met een sterretje (*).

Klantgegevens

Vul het pasnummer van uw Omnibuzz vervoerspas in

U heeft geen Omnibuzz pasnumer ingevoerd

Vul uw voor- en achternaam in

U heeft geen voor- en/of achternaam ingevuld

Kies het geslacht

Vul aub het geslacht in

Vul hier de straatnaam van uw woning in, gevolgd door het huisnummer en eventuele huisnummer toevoeging

U heeft geen adresgegevens ingevoerd

Vul uw postcode in (9999 AA)

U heeft geen postcode ingevoerd voor uw persoonsgegevens

Vul uw plaatsnaam in

U heeft geen plaatsnaam ingevuld

Vul uw telefoonnummer in (10 cijfers, geen leestekens)

Vul aub uw telefoonnummer in bestaande uit cijfers (geen leestekens)

Vul het e-mailadres in waarop u een bevestiging van de klacht wilt ontvangen (bijvoorbeeld: info@omnibuzz.nl)

Vul aub uw e-mail adres in (naam@domein.land. Voorbeeld: info@omnibuzz.nl)

Vul uw bankrekeningnummer (IBAN) in

U heeft geen bankrekeningnummer ingevoerd

Gegevens melder klacht

U hoeft dit alleen in te vullen als u de klacht namens de klant invult.

Geef de voorletters en achternaam in van u als melder

U heeft geen voorletters en achternaam van de melder ingevoerd

Vul hier de straatnaam van uw woning in, gevolgd door het huisnummer en eventuele huisnummer toevoeging

U heeft geen adres en huisnummer van de melder ingevoerd

Vul de postcode van het adres van de melder in (9999 AA)

Vul aub de postcode van de melder in

Vul de plaatsnaam van het adres van de melder in

U heeft geen plaatsnaam voor het adres van de melder ingevuld

Vul een telefoonnummer voor de melder in (10 cijfers, geen leestekens)

Het telefoonnummer voor de melder is niet ingevuld

Vul het e-mailadres in waarop u een bevestiging van de reservering wilt ontvangen (bijvoorbeeld: info@omnibuzz.nl)

U heeft geen geldig e-mailadres ingevoerd

Uw klacht

Geef een omschrijving van uw klacht (maximaal 1000 tekens inclusief spaties)

De klachtomschrijving is niet correct. Controleer de lengte en de gebruikte tekens. Een klacht mag alleen bestaan uit letters, cijfers, komma's, punten en het '@'-teken.
Hoe wilt u de klacht teruggekoppeld zien

Kies de terugkoppeling van uw klacht
Ik ben telefonisch het best te bereiken

Ongeldige invoer

Terug naar boven