Als u weet dat een rit niet uitgevoerd hoeft te worden, moet u deze direct annuleren bij de afdeling ritreservering, zodat de taxi of bus niet voor niets bij u voor de deur staat. Vooral in de vakantieperiode komt het voor dat (vaste) ritten niet afgemeld worden.
Gereed staan voor vertrek
Wij verzoeken u 15 minuten voor het afgesproken ophaaltijdstip klaar te staan. Bij prioriteitsritten dient u 20 minuten voor het afgesproken tijdstip klaar te staan.
Vervoerspas
Bij iedere rit dient u uw vervoerspas aan de chauffeur te overhandigen voor het registreren van uw in- en uitstaptijd. Vergeet niet uw pas terug te vragen.
Betalen van een rit
U rijdt op rekening bij Omnibuzz. Wilt u niet maandelijks uw factuur betalen? Regel dan een automatisch incasso via onze klantenservice via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel 0900 – 33 10 550.
Regels voor, tijdens en na een rit
- Volg de aanwijzingen en instructies van de chauffeur op.
- Voorafgaand aan de rit dient u uw veiligheidsgordel om te doen.
- De chauffeur en de medereizigers dient u met respect te benaderen.
- U mag de taxi niet beschadigen of verontreinigen.
- U mag geen alcoholische dranken en verdovende middelen meenemen en/of gebruiken.
- Agressief en/of handtastelijk zijn is niet toegestaan.
- U mag de chauffeur en medereizigers niet lastigvallen en/of bedreigen.
- U mag de chauffeur niet hinderen bij de uitoefening van zijn taak.
- Als u ervoor kiest om zelf het portier te openen, bent u verplicht het portier zodanig te openen dat er geen hinder en/of gevaar voor het verkeer ontstaat.
Als u zich niet aan deze regels houdt, zullen wij maatregelen nemen.