Als u weet dat een rit niet uitgevoerd hoeft te worden, moet u deze direct annuleren bij de afdeling ritreservering, zodat de taxi of bus niet voor niets bij u voor de deur staat. Vooral in de vakantieperiode komt het voor dat (vaste) ritten niet afgemeld worden.

Gereed staan voor vertrek

Wij verzoeken u 15 minuten voor het afgesproken ophaaltijdstip klaar te staan. Bij prioriteitsritten dient u 20 minuten voor het afgesproken tijdstip klaar te staan.

Vervoerspas

Bij iedere rit dient u uw vervoerspas aan de chauffeur te overhandigen voor het registreren van uw in- en uitstaptijd. Vergeet niet uw pas terug te vragen.

Betalen van een rit

U rijdt op rekening bij Omnibuzz. Wilt u niet maandelijks uw factuur betalen? Regel dan een automatisch incasso via onze klantenservice via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel 0900 – 33 10 550.

Regels voor, tijdens en na een rit

  • Volg de aanwijzingen en instructies van de chauffeur op.
  • Voorafgaand aan de rit dient u uw veiligheidsgordel om te doen.
  • De chauffeur en de medereizigers dient u met respect te benaderen.
  • U mag de taxi niet beschadigen of verontreinigen.
  • U mag geen alcoholische dranken en verdovende middelen meenemen en/of gebruiken.
  • Agressief en/of handtastelijk zijn is niet toegestaan.
  • U mag de chauffeur en medereizigers niet lastigvallen en/of bedreigen.
  • U mag de chauffeur niet hinderen bij de uitoefening van zijn taak.
  • Als u ervoor kiest om zelf het portier te openen, bent u verplicht het portier zodanig te openen dat er geen hinder en/of gevaar voor het verkeer ontstaat.

Als u zich niet aan deze regels houdt, zullen wij maatregelen nemen.

Terug naar boven