Als het uitvoerend taxibedrijf de gereserveerde rit niet op tijd kan uitvoeren, kunnen wij, onder bepaalde omstandigheden, een particuliere taxi voor u regelen.

Wat moet u doen als uw taxi te laat is

Als de taxi van Omnibuzz er 15 minuten na het afgesproken tijdstip niet is, belt u meteen met onze afdeling ritreservering (telefoonnummer 0900-0699). U geeft dan de eerste te laat melding door. Wij zullen dan navraag doen bij het taxibedrijf wat er aan de hand is en regelen dat er binnen een half uur nieuw vervoer voor u komt.

Als er binnen dit half uur geen nieuwe taxi komt, belt u opnieuw met de afdeling ritreservering en geeft u de tweede te laat melding door. De afdeling ritreservering geeft u vervolgens aan of de taxi nog komt en hoelang dit gaat duren. Als de taxi niet kan komen, regelen wij voor u, indien mogelijk, een andere vervoersmogelijkheid.

Wij zullen hiervoor onze uiterste best doen, maar kunnen niet garanderen dat er een particuliere taxi of rolstoelbus beschikbaar is.

Als er sprake is van onvoorziene omstandigheden, zoals een verkeersinfarct of hevige sneeuwval waardoor alle vervoerders problemen ervaren, zullen wij geen particuliere taxi regelen.

Deze procedure geldt niet als de chauffeur u niet gevonden heeft, u de chauffeur heeft misgelopen of er sprake is van onvoorziene omstandigheden.

Terug naar boven