Telefoniste

Bij een reservering van de rit:

  • Herhaalt de medewerk(st)er uw ritgegevens.
  • Vraagt de medewerk(st)er, indien van toepassing, welk hulpmiddel u meeneemt.
  • Vermeldt hij/zij het bedrag dat u (contant) aan de chauffeur dient te betalen.

De medewerk(st)er van de ritreservering heeft:

  • Een uitstekende kennis van de spelregels van het vervoerssysteem.
  • Een servicegerichte- en klantvriendelijke instelling.
  • Kennis en ervaring met betrekking tot de omgang met verschillende gebruikersdoelgroepen.
  • Een goede kennis van wegen, straten en belangrijke bestemmingen binnen het vervoersgebied.
  • Een goede mondelinge uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal.
  • Voldoende kennis van de Nederlandse taal, zodat een begrijpelijke, schriftelijke rapportage mogelijk is.
  • Voldoende kennis en vaardigheden om de teksttelefoon te hanteren.

Terug naar boven