Procedure voor het behandelen van klachten
Onderstaande opsomming beschrijft hoe Omnibuzz uw klachten behandelt.
- Omnibuzz neemt alleen klachten in behandeling die zijn ingediend bij het Centraal Meldpunt Klachten.
- Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van het Centraal Meldpunt Klachten van Omnibuzz een ontvangstbevestiging.
- Binnen 15 werkdagen na de ontvangst van uw klacht, ontvangt u schriftelijk een reactie op uw klacht.
- Bent u het niet eens met deze reactie? Dan kunt u binnen 15 werkdagen schriftelijk aangeven dat u gehoord wilt worden tijdens de hoorzitting door een onafhankelijke commissie; de Klachtenadviescommissie. Zij heeft elke maand zitting.
- Stuurt u ons daarvoor een brief met uw motivatie.
Status van uw klacht
Als u een klacht heeft ingediend, krijgt u een brief met een ontvangstbevestiging. Daarin staat een nummer. Dit is het nummer waaronder uw klacht bij Omnibuzz bekend is (bijvoorbeeld 444-3-HJUI4356). Met dit nummer kunt u de status van uw klacht volgen.
Klik hier om uw klacht in te dienen Klik hier om de status van uw klacht te volgen