Wie doet wat

Hier leggen wij u uit wat wij voor u kunnen doen en bij wie u terecht kunt met uw vragen, administratieve wijzigingen, opmerkingen of klachten.

Sfeerbeeld Omnibuzz logo op zijkant van een taxibus

Omnibuzz vervoert klanten met een Wmo-indicatie. Omnibuzz zorgt voor uw vervoer, uw vervoerspas, het goed functioneren van de taxipoints en de afhandeling van eventuele klachten. Daarnaast controleren wij de uitvoering van het vervoer voor 30 gemeenten in Limburg.

Contactgegevens Omnibuzz

Omnib…

Lees meer over 'Omnibuzz'

Klanten van Omnibuzz kaarten aan tafel

Heeft u een Wmo-indicatie van de gemeente? Dan heeft u een vervoerspas van Omnibuzz ontvangen. Daarmee kunt u met korting reizen (lees meer in het artikel 'Tarieven'). U kunt een rit aanvragen via  telefoonnummer 0900-0699. Lees meer over het reserveren van een rit bij 'Reizen')

Sfeerbeeld landschap met tekst "Gemeente" in zwarte balk

Kunt u vanwege beperkingen niet reizen met het openbaar vervoer? Neemt u dan contact op met uw gemeente. Uw gemeente informeert u onder welke voorwaarden u in aanmerking komt voor vervoer met Omnibuzz. In onderstaande tabel staan alle gemeenten en hun websites.

Tabel met gemeenten en websites

Geme…

Lees meer over 'Gemeenten'

Leden cliëntenpanel Omnibuzz

Het Cliëntenpanel is een onafhankelijk advies- en inspraakorgaan. Het is op 8 maart 2017 geïnstalleerd in het stadhuis in Roermond. Het panel komt 3 keer per jaar bij elkaar.

Selectiecriteria voor het nieuwe cliëntenpanel waren onder andere:

  • Een evenredige vertegenwoordiging van verschillende doelg…

Lees meer over 'Het cliëntenpanel van Omnibuzz'