Sfeerbeeld Omnibuzz logo op zijkant van een taxibus

Omnibuzz vervoert klanten met een Wmo-indicatie. Hebt u een Wmo-indicatie van de gemeente? Dan heeft u een vervoerspas gekregen. Daarmee kunt u met korting reizen (zie pagina "Tarieven"). U kunt een rit aanvragen via het telefoonnummer 0900-0699. Lees meer over het reserveren van een rit op de pagina "Reizen".

Omnibuzz zorgt voor uw vervoer, uw vervoerspas, het goed functioneren van de taxipoints en de afhandeling van eventuele klachten. Daarnaast controleren wij de uitvoering van het vervoer voor 32 gemeenten in Limburg.

Contactgegevens Omnibuzz

Omnibuzz klantenservice:

ContactsoortWaarde contactsoort
Telefoon: 0900 - 33 10 550
Mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Centraal meldpunt klachten:

ContactsoortWaarde contactsoort
Telefoon: 0900 - 33 10 550
Mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Zakelijke contacten:

ContactsoortWaarde contactsoort
Telefoon: 046 - 457 47 47
Mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Openingstijden klantenservice Omnibuzz en Centraal Meldpunt Klachten:

  • van maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur

Openingstijden klantenservice Omnibuzz:

Van maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur.

Omnibuzz Ritreservering

Ritreservering: 0900-0699 (lokaal tarief)

  • Voor het reserveren/annuleren van uw ritten.
  • Voor het reserveren/annuleren van uw vaste ritten.
  • Voor het aanvragen van ritten voor grote groepen.
  • Voor informatie betreffende de prijs van uw rit.
  • Voor informatie over verloren voorwerpen.

Openingstijden ritreservering

  • Van maandag tot en met donderdag van 06.00 uur tot 24.00 uur.
  • Op vrijdag van 07.00 uur tot 02.00 uur.
  • Op zaterdag, zondag en feestdagen van 07.00 uur tot 02.00 uur.

Voor al uw vragen en klachten

Heeft u een vraag over een tarief, begeleiding, over uw pas of over rekeningrijden? Neem dan contact op met onze klantenservice. Onze medewerkers zullen er alles aan doen om uw vraag zo vlug mogelijk te beantwoorden. Ook met uw klacht kunt u bij ons terecht. Wij nemen uw klacht aan, bewaken het klachtenproces en controleren de inhoud van het antwoord.

Als u een WMO-indicatie heeft, kunt u tegen een gereduceerd tarief met Omnibuzz reizen. Daarvoor heeft u wel een vervoerspas nodig. Deze vervoerspas kunt u bij de gemeente aanvragen.