Wie doet wat

Hier leggen wij u uit wat wij voor u kunnen doen en bij wie u terecht kunt met uw vragen, administratieve wijzigingen, opmerkingen of klachten.

Sfeerbeeld Omnibuzz logo op zijkant van een taxibus
Lees meer over Omnibuzz

Omnibuzz vervoert klanten met een Wmo-indicatie. Hebt u een Wmo-indicatie van de gemeente? Dan heeft u een vervoerspas gekregen. Daarmee kunt u met korting reizen (zie pagina "Tarieven"). U kunt een rit aanvragen via het telefoonnummer 0900-0699. Lees meer over het reserveren van een rit op de pagin…

Lees meer over 'Omnibuzz'

Klanten van Omnibuzz kaarten aan tafel
Lees meer over Klanten van Omnibuzz

Omnibuzz vervoert klanten met een Wmo-indicatie. Hebt u een Wmo-indicatie van de gemeente? Dan heeft u een vervoerspas gekregen. Daarmee kunt u met korting reizen (lees meer in het artikel "Tarieven"). U kunt een rit aanvragen via het telefoonnummer 0900-0699. Lees hier meer over het reserveren van…

Lees meer over 'Klanten van Omnibuzz'

Sfeerbeeld landschap met tekst "Gemeente" in zwarte balk
Lees meer over Gemeenten

Kunt u vanwege beperkingen niet reizen met het openbaar vervoer? Neemt u dan contact op met uw gemeente. Uw gemeente informeert u onder welke voorwaarden u in aanmerking komt voor vervoer met Omnibuzz. In onderstaande tabel vindt u per gemeente de website waar u meer informatie kunt vinden en contac…

Lees meer over 'Gemeenten'

Leden cliëntenpanel Omnibuzz
Lees meer over Het cliëntenpanel van Omnibuzz

De start van Omnibuzz op 11 december 2016 betekent ook dat er een nieuw onafhankelijk advies- en inspraakorgaan van klanten is ingesteld. Er is afscheid genomen van de provinciale klankbordgroep en de leden van de twee cliëntenpanels van het Projectbureau Parkstad en Maastricht en Noord- en Midden-L…

Lees meer over 'Het cliëntenpanel van Omnibuzz'