Wie doet wat

Hier leggen wij u uit wat wij voor u kunnen doen en bij wie u terecht kunt met uw vragen, administratieve wijzigingen, opmerkingen of klachten.

Sfeerbeeld Omnibuzz logo op zijkant van een taxibus
Lees meer over Omnibuzz

Omnibuzz vervoert klanten met een Wmo-indicatie. Hebt u een Wmo-indicatie van de gemeente? Dan heeft u een vervoerspas gekregen. Daarmee kunt u met korting reizen (zie pagina "Tarieven"). U kunt een rit aanvragen via het telefoonnummer 0900-0699. Lees meer over het reserveren van een rit op de pagin…

Lees meer over 'Omnibuzz'

Klanten van Omnibuzz kaarten aan tafel
Lees meer over Klanten van Omnibuzz

Omnibuzz vervoert klanten met een Wmo-indicatie. Heeft u een Wmo-indicatie van de gemeente? Dan heeft u een vervoerspas gekregen. Daarmee kunt u met korting reizen (lees meer in het artikel "Tarieven"). U kunt een rit aanvragen via  telefoonnummer 0900-0699. Lees meer over het reserveren v…

Lees meer over 'Klanten van Omnibuzz'

Sfeerbeeld landschap met tekst "Gemeente" in zwarte balk
Lees meer over Gemeenten

Kunt u vanwege beperkingen niet reizen met het openbaar vervoer? Neemt u dan contact op met uw gemeente. Uw gemeente informeert u onder welke voorwaarden u in aanmerking komt voor vervoer met Omnibuzz. In onderstaande tabel staan alle gemeenten en hun websites.

Tabel met gemeenten en websites

Geme…

Lees meer over 'Gemeenten'

Leden cliëntenpanel Omnibuzz
Lees meer over Het cliëntenpanel van Omnibuzz

Het Cliëntenpanel is een onafhankelijk advies- en inspraakorgaan. Het is op 8 maart 2017 geïnstalleerd in het stadhuis in Roermond. Het panel komt 3 keer per jaar bij elkaar.

Selectiecriteria voor het nieuwe cliëntenpanel waren onder andere:

  • Een evenredige vertegenwoordiging van verschillende doelg…

Lees meer over 'Het cliëntenpanel van Omnibuzz'