Niet tevreden

Lees meer over Niet tevreden over uw vervoer

Ondanks alle zorg die Omnibuzz aan uw vervoer besteedt, kan het gebeuren dat een rit niet naar wens verloopt. Neemt u dan contact op met het Centraal Meldpunt Klachten. We vragen u uw klacht binnen 15 werkdagen in te dienen. Dat kan persoonlijk, via de telefoon, met een brief of met een e-mail. Klac…

Lees meer over 'Niet tevreden over uw vervoer'

Lees meer over Hoe wij uw klacht behandelen

Procedure voor het behandelen van klachten

Onderstaande opsomming beschrijft hoe Omnibuzz uw klachten behandelt.

  • Omnibuzz neemt alleen klachten in behandeling die zijn ingediend bij het Centraal Meldpunt Klachten.
  • Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van het Centraal Meldpunt Klachten van Omnibuzz…

Lees meer over 'Hoe wij uw klacht behandelen'

Lees meer over Regeling particuliere taxivergoeding

Als uw taxi te laat is, kunt u onder bepaalde voorwaarden op kosten van Omnibuzz een particuliere taxi bestellen.

In onderstaande opsomming leest u welke stappen u moet doorlopen om de particuliere taxi te bestellen.

  • Als de taxi van Omnibuzz er 15 minuten na het afgesproken tijdstip niet is, belt u…

Lees meer over 'Regeling particuliere taxivergoeding'