Niet tevreden
- Categorie: Niet tevreden

Ondanks alle zorg die Omnibuzz aan uw vervoer besteedt, kan het gebeuren dat een rit niet naar wens verloopt. Neemt u dan contact op met het Centraal Meldpunt Klachten. We vragen u uw klacht binnen 15 werkdagen in te dienen. Dat kan persoonlijk, via de telefoon, met een brief of met een e-mail.…
- Categorie: Niet tevreden

Procedure voor het behandelen van klachten
Onderstaande opsomming beschrijft hoe Omnibuzz uw klachten behandelt.
- Omnibuzz neemt alleen klachten in behandeling die zijn ingediend bij het Centraal Meldpunt Klachten.
- Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van het Centraal Meldpunt Klachten van Omnibuzz…
- Categorie: Niet tevreden

Als uw taxi te laat is, kunt u onder bepaalde voorwaarden op kosten van Omnibuzz een particuliere taxi bestellen.
In onderstaande opsomming leest u welke stappen u moet doorlopen om de particuliere taxi te bestellen.
- Als de taxi van Omnibuzz er 15 minuten na het afgesproken tijdstip niet is, belt u…