Niet tevreden

Lees meer over Regeling particuliere taxivergoeding

Als uw taxi te laat is, kunt u onder bepaalde voorwaarden op kosten van Omnibuzz een particuliere taxi bestellen.

In onderstaande opsomming leest u welke stappen u moet doorlopen om de particuliere taxi te bestellen.

  • Als de taxi van Omnibuzz er 15 minuten na het afgesproken tijdstip niet is, belt u…

Lees meer over 'Regeling particuliere taxivergoeding'

Lees meer over Niet tevreden over uw vervoer

Ondanks alle zorg die Omnibuzz aan uw vervoer besteedt, kan het gebeuren dat een rit niet naar wens verloopt. Neemt u dan contact op met het Centraal Meldpunt Klachten. We vragen u uw klacht binnen 15 werkdagen in te dienen. Dat kan persoonlijk, via de telefoon, met een brief of met een e-mail. Klac…

Lees meer over 'Niet tevreden over uw vervoer'

Lees meer over Hoe wij uw klacht behandelen

Procedure voor het behandelen van klachten

Onderstaande opsomming beschrijft hoe Omnibuzz uw klachten behandelt.

  • Omnibuzz neemt alleen klachten in behandeling die zijn ingediend bij het Centraal Meldpunt Klachten.
  • Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van het Centraal Meldpunt Klachten van Omnibuzz…

Lees meer over 'Hoe wij uw klacht behandelen'