Laatste nieuws

Lees meer over VASTE RITTEN TIJDENS PASEN EN KONINGSDAG

Houdt u er rekening mee dat de vaste ritten op 21 en 22 april (1e Paasdag en 2e Paasdag) en 27 april (Koningsdag) vervallen.

Als uw vaste rit toch moet doorgaan, moet u dit apart doorgeven aan ritreservering. U kunt hiervoor het ritreserveringsformulier op deze website gebruiken of bellen naar ritre…

Lees meer over 'VASTE RITTEN TIJDENS PASEN EN KONINGSDAG'

Lees meer over Nieuwe telefooncentrale en nieuw ritreserveringssysteem: Langere wachttijd

Vanaf 1 december 2018 werkt het callcenter met een nieuw ritreserveringssysteem én een nieuwe telefooncentrale. Voor u als klant verandert er niets als u een rit wilt reserveren. Wél kunt u gedurende de eerste weken te maken krijgen met een langere wachttijd als u belt. Wij vragen uw begrip hiervoor…

Lees meer over 'Nieuwe telefooncentrale en nieuw ritreserveringssysteem: Langere wachttijd'

Lees meer over Vaste ritten tijdens feestdagen

Het is mogelijk om regelmatig terugkerende ritten, bijvoorbeeld elke week dezelfde rit, voor langere tijd vast te leggen. We noemen dat een vaste rit. Reserveren van vaste ritten kan bij de afdeling ritreservering. U hoeft de rit hoeft dan slechts één keer door te gegeven.

Op een aantal dagen boeken…

Lees meer over 'Vaste ritten tijdens feestdagen'

Lees meer over Gebruik van telefoonnummers (0900 – 33 10 550)

Per 1 september is Omnibuzz te bereiken via deze telefoonnummers:

Klantenservice:  0900 - 33 10 550

Ritreservering:  0900 – 0699

Als u een rit wilt boeken vanuit het buitenland belt u +31 46 – 45 74 777

Sla deze nummers op in uw voorkeursnummers.

Heeft u nog andere nummers opgesl…

Lees meer over 'Gebruik van telefoonnummers (0900 – 33 10 550)'

Lees meer over Heeft u een ander hulpmiddel, telefoonnummer of mailadres? Geef het door aan onze Klantenservice

Omdat wij uw vervoer zo goed mogelijk willen regelen, is het belangrijk dat wij weten welke hulpmiddelen u heeft. Want niets is zo vervelend als een taxi komt voorrijden die niet geschikt is om u en het hulpmiddel waar u gebruik van maakt mee te nemen. Geeft u daarom altijd door als u een nieuw of a…

Lees meer over 'Heeft u een ander hulpmiddel, telefoonnummer of mailadres? Geef het door aan onze Klantenservice'