Laatste nieuws

Vanwege het aangescherpte protocol ‘Verantwoord taxi- en zorgvervoer’ is het niet toegestaan om met een scootmobiel te reizen. De reden hiervoor is dat de code VVR voorschrijft dat de klant van de scootmobiel moet afstappen en met hulp van de chauffeur via de trap de bus moet instappen. Er is dan du…

Lees meer over 'Reizen met scootmobiel niet toegestaan'

Naar aanleiding van de nieuwe maatregelen die de Nederlandse regering heeft aangekondigd, neemt Omnibuzz ook extra maatregelen.

Belangrijk!

De ritten die u bestelt, gaan door. Wij hebben meerdere keren per dag contact met de taxibedrijven om de stand van zaken te bespreken. De medewerkers van ritres…

Lees meer over 'Maatregelen in verband met coronavirus'

Op onderstaande dagen worden er geen vaste ritten gereden. Als uw vaste rit op zo’n dag toch moet doorgaan, moet u deze apart boeken bij ritreservering.

In 2020 zijn dit onderstaande dagen:

DatumOmschrijving
Zondag 31 mei + maandag 1 juni 1e + 2e Pinksterdag
24 december t/m 31 december Kerstv…

Lees meer over 'Geen vaste ritten tijdens feestdagen, dus apart boeken!'

Met het klantportaal van Omnibuzz (omnibuzz.vervoersportaal.nl) kunt u nog sneller en gemakkelijker uw ritten reserveren. Het is een beveiligde website waar u, naast het reserveren van uw rit, ook ritten kunt annuleren, uw geplande ritten kunt terugvinden en uw budget kunt zien.

Voordelen van ons kl…

Lees meer over 'Reserveer uw ritten nog sneller via ons klantportaal'

Het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat (I&W), de brancheorganisatie Koninklijk Nederlands Vervoer (KNV), het RIVM en Zorgverzekeraars Nederland hebben een protocol opgesteld voor verantwoord taxi- en zorgvervoer.

Dit betekent dat het Omnibuzz vervoer verder wordt aangescherpt om verspre…

Lees meer over 'Aanvullende maatregelen in verband met coronavirus (2)'

Omdat wij uw vervoer zo goed mogelijk willen regelen, is het belangrijk dat wij weten welke hulpmiddelen u heeft. Want niets is zo vervelend als een taxi komt voorrijden die niet geschikt is om u en het hulpmiddel waar u gebruik van maakt mee te nemen. Geeft u daarom altijd door als u een nieuw of a…

Lees meer over 'Heeft u een ander hulpmiddel, telefoonnummer of mailadres? Geef het door aan onze Klantenservice'

De maatregelen die de overheid de afgelopen tijd in verband met het coronavirus genomen heeft, hebben ook gevolg voor ons vervoer. De vraag naar vervoer is in de afgelopen dagen drastisch teruggelopen. Momenteel, dinsdag 17 maart, is meer dan 75% van het normale vervoer uitgevallen. Wij hebben daaro…

Lees meer over 'Aanvullende maatregelen in verband met coronavirus'