Laatste nieuws

Het bestuur van Omnibuzz heeft op 25 februari jongstleden besloten ouderen vanaf 65 jaar zonder Omnibuzz pas (geen Wmo-indicatie) gratis naar de vaccinatielocaties te vervoeren. Dit gratis vervoer geldt bij de eerste en de tweede vaccinatie (indien van toepassing). Voor de klanten van Omnibuzz is…

Lees meer over 'Ouderen vanaf 65 jaar zonder Omnibuzz pas krijgen ook gratis vervoer naar vaccinatielocaties'

Wat moet u doen?

Als u de oproep voor de COVID-19 vaccinatie krijgt, staat in deze oproep wanneer u een afspraak kunt maken. Als u met de GGD belt om de afspraak te maken, krijgt u ook de vraag op welke manier u naar de priklocatie reist. Als u met Omnibuzz naar de vaccinatielocatie reist, moet u…

Lees meer over 'Ik ben GEEN klant van Omnibuzz en wil naar een vaccinatielocatie'

Met het klantportaal van Omnibuzz (omnibuzz.vervoersportaal.nl) kunt u nog sneller en gemakkelijker uw ritten reserveren. Het is een beveiligde website waar u, naast het reserveren van uw rit, ook ritten kunt annuleren, uw geplande ritten kunt terugvinden en uw budget kunt zien.

Voordelen van ons…

Lees meer over 'Reserveer uw ritten nog sneller via ons klantportaal'

Beste klant,

Het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat (I&W), de brancheorganisatie Koninklijk Nederlands Vervoer (KNV), het RIVM en Zorgverzekeraars Nederland hebben weer een nieuw protocol opgesteld voor verantwoord taxi- en zorgvervoer. In dit nieuwe protocol heeft het Rijk extra…

Lees meer over 'Nieuw protocol verantwoord Taxi- en zorgvervoer'

Omdat wij uw vervoer zo goed mogelijk willen regelen, is het belangrijk dat wij weten welke hulpmiddelen u heeft. Want niets is zo vervelend als een taxi komt voorrijden die niet geschikt is om u en het hulpmiddel waar u gebruik van maakt mee te nemen. Geeft u daarom altijd door als u een nieuw of…

Lees meer over 'Heeft u een ander hulpmiddel, telefoonnummer of mailadres? Geef het door aan onze Klantenservice'

In heel Nederland geldt vanaf zaterdag 23 januari een avondklok. Het invoeren van een avondklok heeft ook gevolgen voor uw vervoer. De laatste taxirit vertrekt om 20.00 uur.

Dat betekent dat u:

  • Tot 19.00 uur uw rit kunt boeken via ons callcenter.
  • Tot 18.00 uur uw rit kunt boeken via het…

Lees meer over 'Gevolgen reserveren rit bij ingaan avondklok'

U kunt als klant van Omnibuzz gratis gebruikmaken van ons vervoer naar de vaccinatielocatie. Hiervoor hoeft u geen eigen bijdrage te betalen. Daarnaast geldt ook dat de kosten voor de gemaakte zones niet van uw budget afgaan.

Wat moet u doen?

Als u de oproep voor de COVID-19 vaccinatie krijgt, staat…

Lees meer over 'Ik ben klant van Omnibuzz en wil naar een vaccinatielocatie'

Op onderstaande dagen worden er geen vaste ritten gereden. Als uw vaste rit op zo’n dag toch moet doorgaan, moet u deze apart boeken bij ritreservering.

In 2021 zijn dit onderstaande dagen:

DatumOmschrijving
Zaterdag 13 t/m vrijdag 19 februari Carnaval
Zondag 4 en maandag 5 april Pasen
Dinsdag…

Lees meer over 'Geen vaste ritten tijdens feestdagen, dus apart boeken!'

Terug naar boven