Laatste nieuws

Lees meer over Vaste ritten tijdens feestdagen

Het is mogelijk om regelmatig terugkerende ritten, bijvoorbeeld elke week dezelfde rit, voor langere tijd vast te leggen. We noemen dat een vaste rit. Reserveren van vaste ritten kan bij de afdeling ritreservering. U hoeft de rit hoeft dan slechts één keer door te gegeven.

Op een aantal dagen boeken…

Lees meer over 'Vaste ritten tijdens feestdagen'

Lees meer over Tarieven 2019

De tarieven voor vervoer met Omnibuzz in 2019 zijn bekend.

Noord en Midden Limburg

€ 0,68

Parkstad en Maastricht

€ 0,69

Westelijke Mijnstreek en Heuvelland

€ 0,80

De verhoging van de tarieven is grotendeels het gevolg van het besluit van het kabinet om het BTW-tarief met ingang van…

Lees meer over 'Tarieven 2019'

Lees meer over Heeft u een ander hulpmiddel, telefoonnummer of mailadres? Geef het door aan onze Klantenservice

Omdat wij uw vervoer zo goed mogelijk willen regelen, is het belangrijk dat wij weten welke hulpmiddelen u heeft. Want niets is zo vervelend als een taxi komt voorrijden die niet geschikt is om u en het hulpmiddel waar u gebruik van maakt mee te nemen. Geeft u daarom altijd door als u een nieuw of a…

Lees meer over 'Heeft u een ander hulpmiddel, telefoonnummer of mailadres? Geef het door aan onze Klantenservice'

Lees meer over Nieuwe telefooncentrale en nieuw ritreserveringssysteem: Langere wachttijd

Vanaf 1 december 2018 werkt het callcenter met een nieuw ritreserveringssysteem én een nieuwe telefooncentrale. Voor u als klant verandert er niets als u een rit wilt reserveren. Wél kunt u gedurende de eerste weken te maken krijgen met een langere wachttijd als u belt. Wij vragen uw begrip hiervoor…

Lees meer over 'Nieuwe telefooncentrale en nieuw ritreserveringssysteem: Langere wachttijd'

Lees meer over Wijziging openingstijden ritreservering vanaf 16 januari

Vanaf woensdag 16 januari zijn de openingstijden van onze ritreservering gewijzigd. Voor het boeken van uw ritten is Omnibuzz dan zeven dagen per week bereikbaar vanaf zeven uur ’s morgens tot 10 uur ’s avonds.

De rijtijden voor het vervoer wijzigen niet.

U kunt reizen op:

  • Maandag t/m donderda…

Lees meer over 'Wijziging openingstijden ritreservering vanaf 16 januari'

Lees meer over Gebruik van telefoonnummers (0900 – 33 10 550)

Per 1 september is Omnibuzz te bereiken via deze telefoonnummers:

Klantenservice:  0900 - 33 10 550

Ritreservering:  0900 – 0699

Als u een rit wilt boeken vanuit het buitenland belt u +31 46 – 45 74 777

Sla deze nummers op in uw voorkeursnummers.

Heeft u nog andere nummers opgesl…

Lees meer over 'Gebruik van telefoonnummers (0900 – 33 10 550)'