Omnibuzz is voortdurend bezig met kwaliteitsverbetering en wij doen er alles aan om het vervoer zo aangenaam en goed mogelijk te laten verlopen. Elke dag maken onze klanten meer dan 1000 ritten met de Omnibuzz taxi's.

Het komt helaas elke dag meerdere keren voor dat de chauffeur en de klant elkaar “mislopen”. De taxi vertrekt dan weer zonder klant. Dit noemen wij dan een “no showrit”. In enkele gevallen is er sprake van een misverstand over de afgesproken plek.

Meestal wil de klant echter helemaal geen rit maken, maar heeft de klant, of zijn begeleider, de rit niet (tijdig) geannuleerd. Dit leidt tot vertraging, want de chauffeur gaat (tevergeefs) op zoek naar de klant. Dit kost tijd en vormt niet alleen voor de chauffeur een probleem, maar levert ook voor alle volgende medereizigers vertraging op.

Om dit soort situaties te voorkomen, verzoeken wij u vriendelijk om de geboekte ritten tijdig af te melden, indien u geen gebruik wilt of kunt maken van de taxi.

Klanten die veel vaste ritten maken, vragen wij extra alert hierop te zijn. Bij deze ritten komen no-showritten relatief vaak voor, omdat men vaste ritten vaker vergeet te annuleren, als deze niet doorgaan.

Wij stellen uw medewerking zeer op prijs. Bij voorbaat dank.