Laatste nieuws

Lees meer over De Voor Elkaar Pas; u ontvangt informatie per brief van ons

Samen met Arriva heeft Omnibuzz gewerkt aan een product waarmee Omnibuzz klanten zelfstandig met het OV kunnen reizen;  de Voor Elkaar Pas (VEP). De VEP is een op maat gemaakte vervoerspas, waarmee u in het OV én het Omnibuzz-vervoer kunt reizen. Vanaf de eerste week van juli gaan wij u een bri…

Lees meer over 'De Voor Elkaar Pas; u ontvangt informatie per brief van ons'

Lees meer over Belangrijk bericht: No-show-ritten

Omnibuzz is voortdurend bezig met kwaliteitsverbetering en wij doen er alles aan om het vervoer zo aangenaam en goed mogelijk te laten verlopen. Elke dag maken onze klanten meer dan 1000 ritten met de Omnibuzz taxi's.

Het komt helaas elke dag meerdere keren voor dat de chauffeur en de klant elkaar “…

Lees meer over 'Belangrijk bericht: No-show-ritten'

Lees meer over Gebruik van telefoonnummers (0900 – 33 10 550)

De klantenservice merkt dat er gebruik wordt gemaakt van diverse telefoonnummers om Omnibuzz te bereiken. Op termijn worden de "oude" telefoonnummers uitgefaseerd.

Doe u zelf en ons een plezier en sla het nieuwe telefoonnummer van de klantenservice 0900 – 33 10 550 op in uw voorkeurnummers. Verwijde…

Lees meer over 'Gebruik van telefoonnummers (0900 – 33 10 550)'