Laatste nieuws

Foto met op de voorgrond medewerkers van Omnibuzz die een taart in ontvangst hebben genomen en op de achtergrond het gebouw van Omnibuzz aan de Geerweg 3 te Sittard
Lees meer over Taxi te vroeg

De door u bestelde taxi mag altijd 15 minuten vóór de boekingstijd tot 15 minuten na de boekingstijd komen voorrijden. Heeft u bijvoorbeeld een taxi geboekt om 15.00 uur, dan kan de taxi arriveren tussen 14.45 uur en 15.15 uur. 

Als de chauffeur u eerder dan 15 minuten voor…

Lees meer over 'Taxi te vroeg'

Lees meer over Houd rekening met omrijdtijd

Als u een indicatie voor collectief vervoer heeft,  reist u samen met andere reizigers in een bus of taxi. Dat kan betekenen dat u niet altijd rechtstreeks naar uw bestemming wordt gebracht omdat de chauffeur andere klanten ophaalt en naar hun bestemming brengt. Houdt u daarom in uw planning al…

Lees meer over 'Houd rekening met omrijdtijd'

Vanaf 1 november 2018 gaat Omnibuzz werken met een nieuw ritreserveringssysteem. Voor u verandert er niets als u een rit wilt reserveren. U kunt wél gedurende de eerste weken te maken krijgen met een langere wachttijd als u belt. Wij vragen uw begrip hiervoor.

Lees meer over Gebruik van telefoonnummers (0900 – 33 10 550)

Per 1 september is Omnibuzz te bereiken via deze telefoonnummers:

Klantenservice:  0900 - 33 10 550

Ritreservering:  0900 – 0699

Als u een rit wilt boeken vanuit het buitenland belt u +31 46 – 45 74 777

Sla deze nummers op in uw voorkeursnummers.

Heeft u nog andere nummers opgesl…

Lees meer over 'Gebruik van telefoonnummers (0900 – 33 10 550)'

Lees meer over Aangepaste afspraken eindejaarsperiode

Wilt u reizen op de Kerstdagen of tijdens de jaarwisseling? Reserveer dan tijdig uw ritten zodat het vervoer tijdens de drukte van de feestdagen goed verloopt.

Als u tijdens de Kerstdagen wilt reizen, dient u de rit vóór zondag 23 december 2018 vóór 17.00 uur te reserveren. Om op Oudejaarsavond of N…

Lees meer over 'Aangepaste afspraken eindejaarsperiode'