Laatste nieuws

Op onderstaande dagen worden er geen vaste ritten gereden. Als uw vaste rit op zo’n dag toch moet doorgaan, moet u deze apart boeken bij ritreservering.

In 2020 zijn dit onderstaande dagen:

DatumOmschrijving
24 december t/m 3 januari Kerstvakantieperiode en nieuwjaar

 

De klantenservice…

Lees meer over 'Geen vaste ritten tijdens feestdagen, dus apart boeken!'

Het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat (I&W), de brancheorganisatie Koninklijk Nederlands Vervoer (KNV), het RIVM en Zorgverzekeraars Nederland hebben een nieuw protocol opgesteld voor verantwoord taxi- en zorgvervoer. Dat betekent voor uw vervoer dat er een aantal regels versoepeld zij…

Lees meer over 'Maatregelen om te reizen met Omnibuzz versoepeld (4 juni 2020)'

Witte Mercedez taxibus met Omnibuzz logo in rode en blauwe kleur, waarbij de mannelijke chauffeur een vrouwelijke klant van Omnibuzz laat uitstappen. De klant en chauffeur dragen een mondkapje.

Omnibuzz heeft vanaf het eerste moment dat er coronamaatregelen zijn genomen (maart 2020) het vervoer veilig uitgevoerd. In de eerste maanden na de coronamaatregelen zagen wij het vervoer drastisch teruglopen. Veel klanten bleven thuis. Gelukkig rijden we weer 60% van het aantal ritten en daar zijn…

Lees meer over 'Omnibuzz zorgt voor veilig vervoer'

Met het klantportaal van Omnibuzz (omnibuzz.vervoersportaal.nl) kunt u nog sneller en gemakkelijker uw ritten reserveren. Het is een beveiligde website waar u, naast het reserveren van uw rit, ook ritten kunt annuleren, uw geplande ritten kunt terugvinden en uw budget kunt zien.

Voordelen van ons kl…

Lees meer over 'Reserveer uw ritten nog sneller via ons klantportaal'

Vanaf 1 juli is het taxiprotocol weer versoepeld:

  1. Scootmobielen mogen weer mee.
  2. Taxi voorin mag weer. Wel is een mondkapje verplicht. 

Ten aanzien van het dragen van een mondkapje blijft het protocol ongewijzigd. Over het dragen van het mondkapje staat informatie in de brief die wij u eerder…

Lees meer over 'Verdere versoepeling van het taxiprotocol: scootmobielen mogen weer mee'

Omdat wij uw vervoer zo goed mogelijk willen regelen, is het belangrijk dat wij weten welke hulpmiddelen u heeft. Want niets is zo vervelend als een taxi komt voorrijden die niet geschikt is om u en het hulpmiddel waar u gebruik van maakt mee te nemen. Geeft u daarom altijd door als u een nieuw of a…

Lees meer over 'Heeft u een ander hulpmiddel, telefoonnummer of mailadres? Geef het door aan onze Klantenservice'

Beste klant,

Telefonisch kunt u uw rit(ten) weer tot 1 uur van tevoren boeken. Via de mail en het klantportaal kunt u uw rit(ten) weer tot 2 uur van tevoren boeken.

De beperking om uw rit(ten) één dag van tevoren vóór 17.00 uur reserveren is dus opgeheven.